Translate

lørdag 6. oktober 2012

Å bli tatt bilder av...



















er ikke det kjekkeste jeg vet, men det er greit å legge ut litt endrings bilder her. Det venstre bildet ble tatt i min mors 70 års dag i september 2011. Jeg var nok desvørre noe større da jeg ble operert. Vet at jeg ikke kom oppi den boksa da. Det kjennes godt ut at den tida er forbi. Å for å ikke snakke om å kvitte seg med de store klærne. Bildet til høyre, er tatt i dag. Jeg er så glad for at jeg har tatt denne GBP operasjonen. Det har gjort min livskvalitet til noe helt annet. Det å gå trapper på jobb, gjør meg ingen ting lenger.


Å minste hår etter GBP er helt normalt. Dette har jeg vert borti før. Hadde det for noen år tilbake da jeg gikk ned 35 kilo på 5 mnd. Bildet viser hvordan badekaret hjemme ser ut etter at jeg har vasket håret en gang. Dette med hårtap er ikke noe jeg legger på meg. Det kommer tilbake innen ca 1 år. For meg betyr ikke håret alværden. Hadde jeg vert i 20 årene hadde jeg kanskje hatt mer "hetta" enn det jeg har nå. Håret skal ikke være med på å bestemme hvem en er!!

Her er det lørdag og jeg har tatt meg fri fra jobb en hel uke. Den skal nytes med både husvask og strikke pinner. Håper å få ferdig fana genseren jeg strikker på. Den kommer jeg til å legge ut på den andre bloggen min.
Ønsker alle noen flotte høst dager videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar