Translate

torsdag 28. mars 2013

Påsken 2013



 Det er en stund siden jeg sist blogga her, så da er det på tide med en aldri så liten oppdatering.

Sist jeg blogget her, hadde vi bare kommet 11 dager inn i 2013. Nå er det påske allerede. Tida går fort. Nå er det allerede 10 mnd siden jeg tok GBP (slanke operasjon) Det har vert noen helt fantastiske måneder. Jeg er glad jeg fikk muligheten å ta denne operasjonen. Det har ikke vert noen utfordringer å snakke om. Å skal jeg si jeg har utfordringer, så må det være under middags måltidene. Da tar jeg til meg barne porsjon, men klarer ikke å spise opp alt. Men stopper det, så stopper det. Det er ikke om å gjøre å putte i seg mer da. Det ligger mye i hodet enda. Magen blir fortere mett enn øynene.

fat woman with pie on weight scale - stock photoVekta kryper sakte men sikkert nedover. I dag var den på: 76,6 kilo. Ergo har jeg nå gått ned nesten 54 kilo tilsammen fra jeg begynte på denne prosessen. Noe som jeg er veldig fornøyd med. 


Jeg har hatt meg en tur på sykehuset nå for godt en uke siden. Hadde noen forferdelige mage smerter. (de var så vonde at jeg skulle heller ha født ett barn, enn å ha de smertene..å jeg har født 3 barn ;0) ) Jeg kom inn natt til søndag 17 mars. Jeg måtte gjennom en CT. De bildene var noe defuse og ville vente til legen som kunne mest om slankeoperasjonene kom på jobb. Da den legen kom, var det ikke tvil om at de skulle inn, da det såg ut som at jeg hadde brokk. Grunnen var at jeg hadde gått ned så mange kilo og at det var blitt ett stort hulrom i magen min, som tarmene samlet seg i å laget denne brokken. Jeg ble operert mandag 18 mars, om ettermiddagen
Bilde: Fått mat for 14 dager!!! He he Men godt skal det bli!På kvelden fikk jeg spise igjen. det var det beste måltidet på laaaang tid. Jeg klarte jo bare den ene skiva med litt pålegg og agurk.  Sykehus maten er veldig god. Den har ikke alltid vert det beste, men nå var den veldig god! 
Nå er jeg sykemeldt til den 9 april i første omgang. Så får vi se hvordan formen er da. 





Ønsker alle en fin påske videre...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar