Translate

mandag 23. juli 2012

Ferie og mat...




Nå har vi kommet hjem etter en uke på reisefot. Det har både blitt overnatting i bobil og hytte.

Det er ikke like enkelt å huske på disse mattidene når en er ute på reisefot. Det er både sikkert og hvist. Har fremdeles ingen form for sult følelse enda. Den kommer muligens etter hvert. Nå er det bare å prøve å komme inn i en viss rutine til jeg skal begynne på jobb igjen.

Dette er da altså frokosten min i dag. 2 knekkebrød med mager ost, ekstra lett melk (ei lita stund etterpå) og morgens kaffen.

Mange prater om at de ikke klarer å nyte maten etter GBP, foreløbig så klarer jeg det. Hver gang noen sier de synest synd i meg, at jeg har valgt dette selv. Det er ingen som har valgt dette for meg. Er redd for at dersom jeg ikke hadde tatt operasjonen, så hadde jeg muligens ikke hatt skjansen til å se barna mine vokse opp å få egne familier.

Det er ingen vekt registrering før på lørdag. Dette pga av ferien. Drar jo ikke med seg en vekt..når en skal på ferie! Så enkelt er det!
  Ha en fin tirsdag alle sammen!!
Lilleputten!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar