Translate

lørdag 14. juli 2012

Lørdag og fint vær!

I dag måtte jeg bare ta bilde fra kjøkkenet vårt, så du kan se hvor fin utsikt vi står opp til! Den øya du ser midt i her, er Heng, bak Heng...ligger Stavanger. Det er deilig med fint vær.

I dag var jeg på vekta igjen. Nå er jeg kommet ned til 111.8 kg. Deilig å se at det går rette veien. Turene går bare lettere og lettere. Jeg har vert heldig med at jeg ikke reagerer på noe. Det vil si...spiser jeg en hel krone is, så blir jeg litt uggen i magen. Pinne is funker bedre. Vann is er nok det beste. Det er ikke så mye søtt som frister egentlig og det er jeg glad for.

I går var vi i Stavanger en tur. Da var det greit å smøre niste med seg. Jeg glemmer ut til tider å spise. Jeg har ingen sult følelse, kanskje det kommer etter hvert.

Nå har jeg funne meg en god kopp med kaffe. Jeg er lit fan av mumidal koppene. De får meg i så godt humør..om det går ann å få meg i bedre humør da. hehe

I dag lurer jeg på om jeg skal prøve å få inn veen som ligger ute. Den er sikkert så tørr at det lar seg gjøre å stable den i kjelleren.

Ønsker alle en fin lørdag.



1 kommentar:

  1. Nydelig utsikt <3 Godt å se at vekta går nedover også :D
    Ha ei fortsatt fin helg :)

    SvarSlett