Translate

lørdag 24. mars 2012

Enda ett brev fra SUS





Ja, så kom det etterlengta brevet fra SUS. Må jo si at det har gått utrolig fort..
Heldags kurs 2 mars
Time hos kirurg 14 mars.
Time hos Ernæringsfysiolog 13 april
Operasjon i mai...
Ergo blir det ingen kur i påsken. Det var jo like greit. Vi bruker å fyre opp bålpanna og kose oss med venner her på altanen, den dagen. Neste år er jeg klar for grilling igjen. Dette blir ei spennede tid!

Noen uker før operasjonen, må vi gå på kur. Dette for å slanke leveren. Det er to valg vi får. Enten knekkebrød diett eller pulver diett. Jeg kommer nok til å velge pulver. Det har jeg gått på før, så det skal nok gå bra. Vi er 4 som vil bli opperert denne dagen. Er spent på hvem jeg skal opereres sammen med. Gleder meg til å ta fatt på en lettere hverdag!!

Ha en fin dag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar