Translate

torsdag 15. mars 2012

Møte...

Ja, så var møte med kirurgen unnagjort. Det er ufattelig hvor lang tid det tar å vente.... Det var en kjempe grei kar å prate med. Vekta på SUS var noe kjekkere enn den hjemme. Det var jo ikke akkurat noe galt i det..hehe. Operasjon skulle jeg få. Heldigvis. Vi snakket litt om helsa og hvordan jeg har det i dag. Siden jeg hadde gått langtids sykemeldt og verker i føtter og hofter, så skulle jeg bli prioritert litt raskt. Så skulle de ringe meg i enten denne eller neste uke for at jeg skulle få vite operasjons dato. Så får jeg time hos ernæringsfysiolog.

Flaskeholder 1Vi var innom "enklere liv" på kilden. Der fant jeg en kork med karabinkrok. Det vil si... en tar av den vanlige korken på vannflaska og setter på denne. Da kan en hekte den fast i boksa når en går tur. Jeg liker å ha begge hendene frie når jeg går. Da er det mye lettere å spasere fort uten å måtte gå å holde ei flaske i handa. Flaske kork med karabinkrok




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar