Translate

fredag 16. mars 2012

Min søster har .......


BLOGG... ja, nå har jeg jammen meg smittet lokket min store søster, til å lage seg blogg. Ho har tatt GBP, som jeg skal ta før sommeren. (om allt går etter planen) Det er greit med noen som har gått stien for en. Godt å ha noen å spørre om råd, om det skulle være noe. Hennes blogg finner du her. Da ho hadde tatt operasjon, var min datter og jeg og besøkte henne. Vi hadde med oss en god såpe, en god fuktighets krem + en Mumie kopp. Koppen ser du bilde av på sia hennes. Jeg liker så godt de figurene i mumidalen og har begynt å samle på slike kopper. Etter hver som min søster krymper i størrelse, så får jeg klærne ho vokser fra.... Det er begynt å bli ett aldrig så lite hav av klær. Nå ser jeg bare frem til å selv ta operasjon, for så å KVITTE meg med alle klærne som jeg har liggende her. 

Dette var litt av dagen her i dag. Håper du vil følle med min søsters blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar