Translate

mandag 12. mars 2012

Telefon fra SUS

Etter å ha fått opplysning om at det var noen som hadde tatt kontakt med 6G og fått time hos kirurg, så ringte jeg sykehuset selv. Jeg var jo klar for neste kritt i går!! De skulle notere navn, fødsels dato og telefon nommer. Henriette, som har med å sette opp timer hos kirurg, skulle ringe meg når ho fikk anledning.  
Når en er begynt å bli litt kjent med personalet, så går vi bare på fornavn... For en jobb ho har...en masse masete telefoner... Kan ikke være så veldig spennende. Ho har alltid vert veldig grei å prate med, når jeg har ringt. Håper ho får følelsen av hvor stor pris vi setter på henne, vi som tar kontakt. Da Henriette tok kontakt, fikk jeg time hos kirurg...ALLEREDE nå på onsdag kveld. Jeg er klar som ett egg, sa jeg til Henriette. Ho lo godt da. Så får vi se hva onsdagen bringer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar