Translate

tirsdag 5. juni 2012

Fjerning av agraffene...







Da er det 14 dager siden operasjonen og de dagene har gått utrolig fort. Synes ikke det er så lenge siden jeg kom hjem, men men. I dag skulle vi levere den ene av bilene våre, til EU kontroll. Da passet det veldig godt å stikke innom legesenteret å få fjærnet disse agraffene. 


En agraff er metallklemmer som brukes i kirurgen, isteden for vanlige sting. De er formet som ett rektangel hvor den midterste delen mangler. Det finnes spesielle tenger for å fjerne disse agraffene, når såret er grodd. Tanga kan se slik ut.


Det var deilig å få fjernet de stiftene. De klødde veldig mye nå. Plasteret like dann. Var innom apoteket og kjøpte mer protein drikk og ett litt mer hud-vennlig plaster. Håper det klør noe mindre!! Arrene blir penere om jeg går med plaster på de en stund, så det får jeg gjøre da.


I dag skal vi ha kjøttkaker til middag. Det gleder jeg meg til. Deilig å spise litt vanlig mat igjen. I dag har jeg prøvd meg litt på knekkebrød og det funka fint det. Må bare tygge det extra godt!






Ha en fin dag.
Lilleputten,



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar