Translate

lørdag 2. juni 2012

Lørdag formiddag 2 juni.

 I dag har jeg ligget for lenge i sengen min. Var oppe i 7-tida, for å ta magesår tabletten, en tur på vekta for så å legge meg igjen....våknet ikke før 9.45. Mørbanka i ryggen. Da var det godt å komme seg ut av senga og lee på seg litt. Vekta viste i dag 118,2 Så det går nedover. Merker godt det på klærne mine nå. Boksa er langt fra så stram som den var. 


Denne uka har gått fort. Siden tirsdag har jeg vert flink å gå turer. Tirsdagen ble det bare hovedveien, med lite bakker.Verket litt i magen, men ikke så mye. Onsdag var første dagen uten vert. Kjenner det litt om morgenen, når jeg har ligget hele natta. Onsdagen begynte jeg å gå bakkene her. Siden vi bor midt i en lang bakke, så må en gå oppover bakke enten ene eller andre veien. I går var den beste dagen å gå. Da kunne jeg øke tempoet temmelig godt uten at det har vert vont der og da eller senere. Godt å kjenne at en bruker kroppen. 


Nå har jeg gått over fra flytende kost og til mosa mat. Det er deilig å få noe annet å spise på. Jeg har protein pulveret i middagen og det går veldig godt. I går hadde vi lapskaus. Så har drikker jeg protein drikk uten noe problem. Til å begynne med, så må jeg skrive opp på ett papir, når jeg skal ha de forskjellige måltidene, det blir bare tull hvis ikke. Glemmer fort ut når jeg spiste sist osv. Å bruke 20-40 min på måltidene er heller ikke helt enkelt...


Ønsker alle en fin helg. 
Lilleputten!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar