Translate

onsdag 30. mai 2012

Dagene siden operasjonen

Nå er det over en uke siden operasjonen min. Dagene går helt utrolig for og det går kjempe bra. Nå har jeg ikke problem med å drikke mye. Slurkene er ikke så forskremt små som de var i starten. Har hatt grønnsaks suppe, hvor jeg i starten bare brukte stavmikser...helt til jeg tok frem arka vi fikk av ernæringsfysiologen...og såg at vi faktisk skulle sile den i tillegg. Det blei ei veldig kjedelig suppe du! 


Min søster, var så snill å komme for å vaske gulvene mine her på lørdag. Snakk om å bli utskjemt. Ho vasket klær og fikk på snora også. Det var sååå deilig.  Da slapp jeg å sitte å se på at de skulle ha vert vasket. Hun snakker om en tur i neste uke også. Begynner å glede meg allerede!! Takk Linda!!




I går hadde jeg blomkål suppe. Tok oppi en terning med grønsaka buljong. Da ble den bare helt topp!! Den skal jeg kjøpe mer av!! Absolutt en suppe å anbefale!!


I går var jeg og gikk en lengre tur enn det jeg har gjort siden jeg kom hjem. Det var en tur på ca 2-3 km. Merket at jeg hadde vert ute og gått, men det gjorde godt også. 


Plasteret klør en del nå. Snakket med legesenteret i dag. De ville jeg skulle vente 14 dager med å fjærne stiftene. Så da skal jeg ned dit på tirsdag. Skal bli godt å ta de bort.  


Ønsker alle en fin dag.
Lilleputten 

3 kommentarer:

  1. Må være deilig å ha kommet seg forbi den første uka... Snart stuper nok vekta nedover også :D

    SvarSlett
  2. Hei Linn Kartine. Denne uka har gått utrolig fort. Det har ikke vært problemer i det hele tatt. I kveld skal jeg ha meg en god dusj. Har skiftet på senga, selv i dag. Alltid godt å legge seg i reine sengklær.
    Om ikke lenge er det din tur. Håper det går like greit med deg, som med meg.

    SvarSlett
  3. Godt å høre:D
    Ja får håpe jeg er like heldig som deg :)

    SvarSlett