Translate

onsdag 2. mai 2012

Ikkkkkkkkkkkkkkkkkk....


Digital badevekt med fettmåling
I dag tidlig da jeg skulle teste vekta... ble jeg litt overrasket...hadde gått opp i vekt og ikke ned! Hva i alle dager... Så jeg kledde på meg klærne og gikk på vekta igjen... Da hadde jeg plutselig tatt av ett kilo igjen! Frustrerende greier! Da mannen i huset hadde planlagt en by tur, var jeg helt bestemt. Her måtte det kjøpes ny vekt! Raste inn på Jula og fannt denne vekta der.. Så er det bare å håpe at den gamle vekta ikke var riktig og denne feil..... Pytt pytt...godt på vei...any way samtidig som det minker godt på tida. Nå er det bare 18 dager til selve innleggelsen. Gleder meg en hel haug. Det er spesielt ei jeg gleder meg til å treffe igjen. Den gleden er vist gjensidig etter hva jeg har forstått!! Nå må eg ut å labba meg en tur. Får med meg ei kjekke dama som jeg er tante til. 
Ha en fin dag folkens.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar