Translate

lørdag 12. mai 2012

BLOGAWARDS!

Jeg var innom Anette sin blogg, som jeg bruker å besøke: Less of me. Anette, har i januar 2012 tatt en GBP (slanke operasjon) og forteller hvordan det har gått. Må si jeg har vert heldig... Anette ventet i 4 år på å få operasjonen... jeg har ventet i 1 år! Så såg jeg har ho hadde nevnt min blogg i Blogawards. Du tenker kanskje .. hva er blogawards? Det skal jeg forklare deg. 

  • Nevn bloggen som du fikk blogawards fra.
  • Fortell litt om deg selv.
  • Send blogawards videre til 5 stk som har mindre enn 100 følgere
Dette er en fin måte å få flere til å følle bloggene til hverandre. Kanskje noen oppdager at en har samme interesse. 


Siden jeg fikk blogawards fra Anette, har jeg nevnt hennes blogg øverst og lagt ved link til hennes side.


Fortelle litt om meg selv... hmmmm
Jeg er ei dame på 42 sommre. Er 3 barns mor som bor på vestlandet med utsikt mot Stavanger :o) Jeg skal ta en GBP (slankeoperasjon) om en ukes tid. Jeg har to blogger. Dette er den ene, hvor jeg forteller litt om dette rundt operasjonen som jeg skal gjennom. Så har jeg en blogg til: Lilleputts verden Her ser du hva jeg ellers liker å bruke fri tiden min på. Elsker håndarbeid. Ta en tur innom, så ser du hva jeg mener. 


Disse 5 vil jeg sende blogawards videre til:
Tove Jos : Ho er ei dame fra nord, som lager ørepynt, strikker og hekler. Har vert inne å sett på noen av de fine vottene ho har laget!
Tove Myrland: Ho skriver litt om dette med GBP og om det med forberedelse til operasjonen ho skal ta i Juni.
Konstant strikke kløe: Denne bloggen er bare helt topp!! Men det har sikkert noe med at jeg også liker å strikke. :0) SAY NO MORE!!
Hobby venn: Denne bloggen måtte jeg bare ha med her. Ho nevner jo til og med Jørpeland!!! Det er nabo byen min!! Ho holder på med håndarbeid og skriver litt om hva de bedriver tiden med. En koselig blogg.
Lindas strikkerier: Dette er en koselig blogg. Her strikkes det i alle rettninger!! Mye vakkert arbeid. 


Disse fem bloggene blir jeg nok også å følle fremover!!
Da sender jeg "stafett" pinnen videre....

7 kommentarer:

  1. Så koselig da :)
    Nå fant jeg også ett par blogger til å følge ;)

    SvarSlett
  2. Kan jeg spørre om du får sett bloggen min når du klikker på navnet mitt? Usikker på om det går jeg , og det er jo greit å vite :/

    SvarSlett
  3. Hei Linn. Nei, din blogg kommer jeg ikke inn på. Prøvde febrilsk. hehe

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Stafettpinnen er sendt videre. Ha en kjempefin søndag!

    SvarSlett
  5. Fungerer det nå da?
    Prøvde å endre det i går også... håper jeg har fått det til nå.. kjipt om ingen ser bloggen min liksom :p

    SvarSlett
  6. Hei igjen Linn Katrine.
    Ja, nå funka det. Må en tur inn der senere i dag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Godt det funka.. hehe.. da vet jeg at folk kan se bloggen min ;)

    SvarSlett