Translate

lørdag 19. mai 2012

2 og 10

2 dager til avreise og 10 poser med pulver igjen. Det minker og minker. denne uka har gått rimelig greit. Det har ikke vært så mye som har fristet meg i det hele tatt. Det er jeg veldig glad for. Hadde vert ett slit om det hadde vert ting jeg hadde hatt lyst på til alle tider. Men dette er jo ett valg jeg har tatt for lenge siden og det gjør jo ting litt enklere. 






Vekta stoppa på 120.6. Da har jeg gått ned 9,7 kilo. Da føler jeg meg på den sikre sida til operasjonen. Så får vi se hva legen sier til det. Jeg skal ha meg en pulver pose før jeg drar til byen og så får jeg ta med meg noen ferdig påsmurte knekkebrød pakker. De er så greie å ha i en lomme. 


Nå skal jeg en tur til Jørpeland. Jeg har strikket en kofte til min søster. Den må jeg ha tak i noen knapper til. Skal legge ut bilde her senere, så får dere se hvordan den ble.



Ha en fin dag alle sammen.             

1 kommentar:

  1. Ååå så deilig det må være og snart være ferdig med operasjonen... håper ikke det tar for lang tid før jeg får en operasjons dato ;)

    SvarSlett