Translate

lørdag 12. mai 2012

Ny veiedag...

Nå er det igjen lørdag og jeg har funne meg en kopp med te. Det er krydder te med litt honning oppi. Jeg har hatt to dager med 1000mg c-vitamin og det blir nok en 3 dje dag med det. Forkjølelsen min er mye bedre nå. Det var merket jeg fort etter den første dagen med c-vitaminer. Så her tar man bare en dag til. 


Etter at konfirmasjons stresset har gitt seg, er det også begynt å skje noe med vekta mi. Lørdagen før konfirmasjonen hadde jeg bare gått ned 5 kilo og det hadde ikke endra seg lørdagen etter. Da lå jeg fremdeles på 125,1. I dag da jeg veide meg, viste vekta 122,5. Jeg har ergo gått ned 7.8 kilo. Det føles veldig greit når de talla beveger seg i riktig retning. En herlig følelse å vite at det var siste gang en veide så mye! Nå er det bare dager igjen til jeg skal inn. Jeg får ikke gått noen turer, men det får så være. Det er viktigere for meg å bli kvitt forkjølelsen nå. Vekta vil nok ikke gå så mye ned da, men men... føler jeg ligger på rette sida av grensa.




Nå vil jeg bare ønske alle en veldig fin lørdag og håper sola skinner hos deg. 




2 kommentarer:

  1. Så bra at forkjølelsen har blitt bedre da :)
    Må være deilig og vite at du snart er ferdig operert , misunner deg veldig.. hehe :p
    Selv veier jeg ca 143 kg, så 125,1 hørtes jo veldig bra ut :p
    7.8kg ned er jo kjempe bra da , du må være fornøyd med det :)
    God bedring videre :)

    SvarSlett
  2. Hei Linn Katrine.
    Så kjekt at du følle med med på bloggen. Det er litt kjekt å skrive om egentlig alt og ingen ting! Planen er å kunne dele mine erfaringer med andre i samme situasjon. I dag hadde jeg heldigvis gått fra 125.1 til 122,5. Syntes jeg lenge stod stille, men det hadde nok noe med både stress og hevelse i kroppen i forbindelse med mentrusjon.
    Takk for bedrings hilsens. Ønsker deg videre en god helg.
    Klem fra meg :o)

    SvarSlett