Translate

onsdag 16. mai 2012

6 og 21

 Sitter her med varmeflaska på fange...Her er det best å "suge" til seg all varmen en kan få. Tenker at det er på tide med en kopp kaffe. 

Du lurer kanskje på hva de talla oppe betyr i dag. Det skal jeg forklare deg.. Jeg har nå bare 21pulver poser igjen og 6 dager til jeg skal på operasjons bordet. Dagene går fort nå. Min søster har bestemt at vi skal på "date" mandagen, før operasjonen. Etter at en er "klarert" for operasjon, får en beskjed om at en kan gå ut å spise middag. Det ser jeg frem til. Fortalte min søster at jeg ville ut på kina restaurant... da ville ho bli med. Ergo får jeg en "date" med min kjære store søster! Det har vi aldri hatt tidligere. Vi gleder oss til det begge to.

I går rydda jeg litt i klesskapet mitt. Det var mye klær der, som jeg ALDRI blir å bruke. Da var det greit å putte de i poser å levere de på fretex. 

Nå er det bare å lene seg tilbake og nyte dagen i morgen. Her blir det ikke noen tog gåing med meg. Jeg hoder meg inne tror jeg. Redd for å bli forkjøla nå rett før operasjonen!!
Ha en fin 17 mai feiring!!

2 kommentarer:

  1. Så spennende at det nærmer seg :D
    Blir nok koselig med date med søster og god middag før operasjon ja.. kose dere masse :)

    SvarSlett