Translate

søndag 20. mai 2012

Innleggelse på SUS mandag 21 mai.

Ja, så er det blitt innleggelses dag og dette er sykehuset jeg skal ta GBP på. Dette året har gått utrolig fort. Nå har jeg vert litt spent på om det skulle bli noe av den buss streiken, som det har vert snakk om. Heldigvis ble ikke det noe av den! I dag blir det vist en travel dag,men det skal jeg skrive om når jeg kommer hjem. Jeg gruer meg ikke til operasjonen i det hele tatt. 


Min søster skulle hente meg etter at jeg var ferdig med alle undersøkelsene jeg skulle ta. Så får vi se hva vi finner på. Jeg blir å overnatte på SUS, siden det er så usikkert med ferjene her. En stund går de...i neste sekund ligger de enten å dupper på fjorden med motor havari...eller så ligger de til kaia med ett eller annet problem. Da er det godt at der er pasient hoteller. 


Ei lita stund etter at min søster hadde tatt denne operasjonen, så var ho på besøk her. Det er alltid kjekt når ho kommer hit. Spurte henne hvilken farge ho liker best. Det var jo selvfølgelig rødt. Jeg lovet henne at den dagen jeg skulle innlegges for min operasjon, så skulle jeg lage noe til henne i rødt. Her ser dere hva ho får av meg i dag. Den er strikket i Angora og Sisu. En varm og god kofte.


Ønsker alle ei fin uke.
Klem.. Lilleputten!!

1 kommentar:

  1. Din heldiggris :p Masse lykke til , gleder meg til å få høre hvordan det har gått :D

    SvarSlett