Translate

torsdag 10. mai 2012

Vrææææææææææææææææææææææl..

Jeg har fått en stygg forkjølelse..det har jeg da ikke tid til nå!! Med bare 10 dager til jeg skal legges inn!! I dag har jeg tatt 1000 mg c-vitamin i håp om å gi kroppen ett aldri så lite sjokk. Ull-bol har jeg også tatt på meg. Det var nok på konfirmasjons dagen til min datter, at jeg ble noe kald. Så skal det da ingenting til for at jeg skal fryse heller akkurat nå. Men det har noe med vekt nedgangen å gjøre. Om morgenen våkner jeg opp med mer verk i hoftene enn tidligere. Det minker på polstringen! Det er nok bare en overgang...(håper jeg) I dag blir det ergo ikke mye med meg! Planen er at jeg skal ta en liten razzia på loftet, men vi får se. Har ikke tenkt å fryse mer!!! Nå skal jeg inn å ta meg en kopp med ingefær te. Den varmer godt i halsen..smake drit...men de e de som fønke!

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg god bedring... 9 dager har du på å bli frisk.. det går nok kjempe bra :)

    SvarSlett
  2. Takk for det Linn. Etter å ha trykkt nepå med c vitaminer..så komme formen seg den.

    SvarSlett