Translate

tirsdag 8. mai 2012

Ikke stressa.... lenger...



 
 I helga hadde vi konfirmasjon. For noen år tilbake, kjøpte vi ett stort party telt på 4 x 6 meter. Det satte vi opp da vår datter skulle stå konfirmant nå den 5 mai. Trodde ikke at jeg stressa..men jammen var jeg stressa... hehee. Det kan jeg ikke putte under matta. Noe som viser på vekta, for den har stått helt muse stille.... jeg har vert flink og gått turer. I konfirmasjonen spiste jeg ett smørbrød og hadde meg ett lite kakestykke og senere på kvelden spiste jeg bare reker og egg. Så leste jeg at stress var nok til art vekta kunne stoppe opp og i tiden hvor jeg skulle hatt menstruasjon, så stopper også vekta opp. Greit å se at det er en grunn for at vekta stopper opp også. En ting jeg merker godt, er at om jeg ikke har gått ned i kilo, så har jeg gått inn i cm. 

Nå er det ikke mange dagene til jeg skal inn, så får vi se hvordan det går. I dag har jeg vert i Stavanger med min datter som skulle en tur på MR. Da ble det litt rask labbing. Nå har jeg blitt forkjølet og har vont i nakken på den ene sia. Håper å få¨bukt med forkjølelsen før jeg skal på bordet. Sår hals og intibering er sikkert ikke det beste... Våkne med en enda sårere hals en det jeg har nå... no thanks! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar