Translate

fredag 8. juni 2012

Lørdag igjen....

Å hvor fort tida går!! Her er det lørdag og ny vektmåling. I dag stoppa vekta på 116.8.  Jeg har vert flink å gått turer hver dag - 1 dag. Det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Turene jeg går er bare i bakkene her hvor jeg bor. Det er de som gir meg mest, føler jeg. Turene går bare hurtigere og hurtigere, ergo kommer kondisen seg! Turene jeg går på nå er fra ca 30-50 min. Alt etter som. Snart kommer jeg nok til å utvide turene litt. Time Show! Nå er det på tide å spise frokost. 
Ha en super helg!

2 kommentarer:

  1. Så herlig , må være godt å merke fremgang og ikke minst må det være deilig å se at vekta går nedover :D
    Gleder meg til det er min tur :D

    SvarSlett
  2. Hei Linn Katrine.
    Det kan nesten ikke beskrives med ord. Alt blir så mye enklere nå. Tida frem til det blir din tur, kommer til å gå utrolig fort. Bare se :o)

    SvarSlett