Translate

tirsdag 26. juni 2012

Travle tider...




Ja, så var det tirsdag igjen. Dagene fyker av sted. Jeg har hatt det litt hektisk i det siste og derfor har jeg ikke skrevet noe her inne. Har hatt noen turer til byen litt handling og så var vi å hentet min svigerrinde etter at ho hadde tatt en operasjon i foten sin. Dagene går stort sett greit. Det er mye spising og drikking. Veldig travelt. Er ikke helt sikker på om jeg får i meg nok proteiner, men da er det bare å drikker litt protein drikk.Lørdag var jeg på vekta igjen, 115,6. Den hadde altså ikke leet seg stor denne uka, men det har nok noe med at det er den tida i måneden hvor jeg skulle hatt menstruasjon. Den merker jeg ikke stort til. Jeg merker det mest til at jeg hovner mer opp i føttene.

Jeg går turer og kjenner på kroppen at klærne blir større og viere.Jeg har måttet gå til anskaffelse av en ny ull bol. De jeg hadde var begynt å bli noe slitt. Foreløbig så er de ull bolene til menn, mye bedre passform. Så hadde de så kjipe farger til damer. Hvem ser vel om en går i ull bol for menn eller damer. Ikke jeg :-)
 
Søndag var vi i barnedåp. Det var datteren til en vi er onkel og tante til. Veldig koselig dåp. De serverte koldtbord. Masse god mat. Jeg spiste litt reke, laks og kylling. Ble ikke noe skive attåt, men det gikk helt fint.
I går var jeg på legesenteret her og tok noen blodprøver. De får jeg svar på neste tirsdag, når jeg skal på kontroll igjen i Stavanger. Da skal jeg inn til både ernæringsfysiolog og sykepleier. Måtte spørre om de kunne sjekke blodprosenten min med det samme. Jeg skulle tatt 2 jern tabletter, men tar bare en. De binder magen så veldig og den har jeg problem med fra før. Så foreløbig, så var blodprosenten helt fin.


Nå får jeg ta på meg joggeskoene og labbe meg en tur. Det er kjempe godt å kunne gå bakkene igjen. Heldig er jeg, som får bakker uansett hvordan jeg går. 


 Ha en fin dag :-)  



Active man shirt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar