Translate

fredag 15. juni 2012

Lørdag morgen...

                                                       




Ja, så er et atter lørdag og vekt måling. I dag stoppa vekta på 115.7 kg. 

Jeg spiser nå normal mat, bare passer på å tygge den veldig godt. Men det å bruke 20 - 40 min på måltidet, er jeg ikke så veldig flink til. Så den biten må jeg nok bli flinkere til. Det er ingen ting jeg får dumping av til nå. Alt det jeg har prøvd å spise har gått utrolig bra til nå. Jeg drakk protein drikken litt for fort her en kveld..da var det ikke godt å legge seg. Var både varm og verk i magen. Så det ble å sitte på toalettet på natta. Men det var jo min egen feil. 

Nå har jeg bare 5 dager igjen av magesår tablettene mine. Ser frem til å bli ferdig med de. De har jeg tatt om morgenen og ventet en time med å spise. Av og til har det vært så nydelig vær ute, at jeg bare har ventet til jeg har kunnet spise noe, for så å gå tur. Turene går bare lettere og lettere. Det er liksom dagens høydepunkt. Deilig å få bevege seg å kjenne at kondisen er stigende! 

Ønsker alle en strålende dag!!

1 kommentar:

  1. Godt å se at det går fremover for deg og at ting blir lettere :D
    Heldig du er da som ikke får dumping.. hehe håper jeg er like heldig :p

    SvarSlett