Translate

tirsdag 17. april 2012

Føre dagbok

 Ja, så er tirsdagen på hell og vi er snart midt i denne uka også. helt utrolig hvor fort dagene flyr!


 Nå holder jeg på å føre dagbok over maten og det jeg drikker. Det er en grei måte å "huske" hva en har spist dagen før. Det kommer jeg nok til å gjøre i starten etter at jeg har operert. Da kan en mer gå tilbake å finne ut hva som kanskje ikke var FULLT så lurt å spise..., samtidig som at jeg kanskje er litt mer forsiktig med hva jeg spiser. I dag har vi hatt pytt i panne og stekt egg til middag.Veldig greit at det står hvor mye kalorier det er pr 100 gram. 


Det er ikke så vanskelig å gå på knekke brød kuren. Det funker helt fint. Litt godt å kjenne at magen rumler når det går det nærmer seg neste måltid. Det er noe jeg ikke er for vant med. 


Nå ønsker jeg alle ei fin uke videre.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar