Translate

lørdag 28. april 2012

To uker å kur...og det går knall bra!!!



 Denne dama havna i Bergen hos en kjekk sko-mann !Nå begynner jeg nesten å få vår fornemmelse her. Gleder meg til neste vår og sommer. Da er det kanskje på tide å prøve noen vår moter. Sikkert noe kjekkere å kjøpe seg nye sommer kler også. Dette året blir det å bruke det en har. Ikke vits å kjøpe nye klær som en bare får brukt en kort tid. 


Jeg var innom Fretex på Jørpeland her en dag. De har flyttet til ett annet lokale. Der var jeg så heldig å komme over denne jogge dressen. likte så godt fargen på den. Den såg faktisk helt u-brukt ut. Betalte bare 99 kroner for den. Da jeg kom hjem å skulle se nærmere på den, så var det faktisk en BikBok. Den er i størrelse M, så her må det en aldri så liten innsats til, for å kunne bruke den. Men har god tid. Roma ble ikke bygget på en dag og det ble/blir nok ikke denne kroppen heller! Så her er det bare å ta tida til hjelp!! Hastverk er lastverk...




Her ser du "maten" jeg lever på. Dette er kvoten min, frem til innleggelses datoen 21 mai. Da jeg hentet de 8 siste pakkene med pulver, sa ho på apoteket at de hadde endret litt på utseende på eskene, men at det var det samme innholdet. Det stemmer heldigvis ikke for min del. Godt jeg hadde brukt opp det "gamle" før jeg begynte på det nye i dag, da det nye smakte MYE bedre!! 




I dag da jeg var på vekta i dag, viste den 125.1 Ergo har jeg gått ned i overkant av 5 kilo. Jeg tok en telefon til Ernæringsfysiologen her i uka. Spurte henne om hvor mye jeg egentlig måtte ned. Jeg måtte ned mellom 5-10 kilo og det skal jeg fint klare! 


Nå må jeg tilbake til tak vask. Her skal vi ha konfirmasjon neste helg og da er det greit med litt tak vask!! Er så flink å brette lys og de oser litt. Snakk om å lage arbeid til seg selv!!


Ha ei fin helg alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Leser bloggen din titt og ofte. Koselig å følge med deg.

    SvarSlett
  2. Takk for det Anette. Er innom din blogg jeg også. Det er koselig å følle andre som er i samme båt! Av og til skulle en ønske at andre fikk prøve våre sko noen dager. Kanskje de da hadde sett på oss med noen kilo extra i bagasjen, på en annen måte!

    SvarSlett