Translate

søndag 15. april 2012

Vekt 14 april

  I går var det lørdag og min første dag på knekke brød dietten. Jeg fikk en liste med meg hjem fra Ernæringsfysiologen og skal prøve den kuren noen uker, før jeg tar pulverdietten mot slutten, tror jeg. Jeg skal veie meg hver lørdag. Vekta i går stoppa på 130.3. Skremmende tall, men det er godt å vite, at i går var siste dagen jeg var så tung. Aldri mer 130 kilo!!! Så her er det bare å bite tenna sammen å stå på.


i går prøvde jeg meg på en vanilje skyr. Den ser slik ut... Smaken var ikke det verste jeg har smakt, men heller ikke det beste. Jeg må bare teste de ut. Jeg spiste halve, så fikk mannen min den andre halve. (Alle skal få..)  Jeg liker ikke yoghurt, synes de er for sure....men må kanskje bare presse meg til å like de også. Skyr ble vi anbefalt hos ernæringsfysiologen. Det er mye proteiner og lite kalorier. 
Beger 160 g

Næringsinnhold per 100 g
Energi347 kJ
(82 kcal)
Protein10 g
Karboydrat9 g
- hvorav sukkerarter8 g
Fett0,2 g
- hvorav mettede fettsyrer0,1 g
Kostfiber0 g
Natrium0,04 g
Kalsium97 mg
Ønsker alle en fin søndag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar