Translate

fredag 13. april 2012

Møte med Ernæringsfysiolog.



Etter en tur hos Ernæringsfysiologen Renate, er det nå på tide å kutte ut junk food. Vi var 6 stk som møtte opp på gamle Stavanger sykehus. Det var kjempe kjekt at jeg faktisk får operere samme dag som ei jeg ønsket å bli operert sammen med. 


I dag fikk vi først åtte ark som vi skulle fylle ut. Det gikk på alt fra aktivitets nivå til tobakk, snus og alkohol. Da dette var gjort, så gikk vi inn på ett møterom hvor vi fikk mer informasjon om for slankingen og prøve forskjellige kurer og protein drikker. Protein drikkene vi fikk det var ikke så vonde på smak .. egentlig! Vi kunne velge om vi ville gå på ren Kur, eller kombinere. Jeg har funne ut at jeg vil starte på knekke brød kur i morgen og muligens gå over på pulver mot slutten. Vi skal tross alt ha en konfirmasjon her og da er det greit å kunne spise NOE! Er spent på hva jeg klarer å ta av på ei uke med knekke brød kuren. 


Litt rart å vite at det ikke er flere møter jeg skal på før selve operasjonen. 


Ha ei fin helg alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar