Translate

fredag 20. april 2012

En uke på kur...


Ja, så er det gått en uke siden jeg begynte på kur. Det har gått veldig greit. Det er ingen ting som har friste meg utenom kuren. Jeg har prøvd å komme opp i 1000 kalorier til dagen, noe som ikke alltid har vert like enkelt. Men det har gått greit. Det jeg har flippa ut med denne uka er: 1/2 glass med diabrus. Føler jeg flipper ut, så lenge jeg har bestemt meg for å ikke drikke brus i det hele tatt. Så har jeg spist ei skål med blomkålsuppe. Men det har ikke gjort så mye. Så har jeg skiftet batteri i badevekta... Det gjorde jeg av den enkle grunn, at tidligere, så var mannen min og jeg på vekta og ble så glad, fordi vi hadde gått ned 5 kilo begge to.....helt til det kom nytt batteri i....da hadde vi plutselig gått opp 5 kilo!!! Var på vekta før og etter at jeg skiftet batteri og det var greit, for talla endret seg litt. I går begynte jeg å få kalle føtter, da jeg ble minnet på at det bare var 4 uker igjen.... HJELP! Tankene mine går nå på ...panikken for å ikke klare å ta av de kiloene jeg skal til operasjonen. Så det ble til at jeg gikk over på pulver i går. Det vet jeg funker. 


Jeg var i bursdags selskap i går, til en jeg er tante til. Da fristet det heldigvis ikke med kaker. Jeg koste meg med kaffe og god drøs. 

I dag da jeg var på vekta, stoppet den på 126.9 kg. Ergo har jeg gått ned 3,4 kilo. Her er det bare å brette opp armene og bite tennene sammen, så går nok dette bra!!

Ønsker alle ei fortsatt fin helg.






2 kommentarer:

  1. Blir spennende å følge deg.. jeg venter på tid for å komme inn på sykehuset på samtale selv...
    Gleder meg til å komme igang... regner med jeg skal inn på sykehuset 25 mai på info møte.. Så håper på brev i posten snart :p Lykke til videre på kuren... når skal du operere?

    SvarSlett
  2. Hei Linn.
    Takk skal du ha.
    Jeg skal inn nå den 21 mai og opereres 22 mai. Om du har ledsager og han har mulighet for å være med, så vil jeg anbefale at han blir med. Det er veldig nyttig for dere begge to. legen som var der, synest det var bra at noen hadde tatt med seg ledsager....men det er det ingen som informerer om. Skulle det være noe du lurer på, så er det bare å ta kontakt :-)

    SvarSlett