Translate

lørdag 28. april 2012

Søndag morgen



 Ja, så er det søndag igjen. Været er bare helt topp. Sola er oppe fra tidlig på morgenen. 


I sist uke fikk jeg tilsendt en bok som jeg har ventet på skulle komme ut. Den vil jeg anbefale andre som skal ta eller har tatt BGP/SLAVE, Den gir en mange ideer. De to som er på framsida, har laget boken. Han har tatt en GBP og ho jobber til daglig med pasienter i ett sunt kosthold. Den gir ideer fra flytende perioden, mose perioden og til vanlig kost. Forskjellige kost planer er det også i den. Den har forskjellige oppskrifter som såg veldig spennede ut. Gleder meg til å ta den i bruk for fullt. Boken kan bestilles her Du kan selv bestemme om du vil betale med kort eller få boken i posten med en regning.  







2 kommentarer:

  1. Takk for tips.. den boka skal jeg skaffe meg ;)
    Supert med 5kg ned , du er flink...:D
    Gleder meg til å komme igang jeg også ;)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset ang bok om GBP. Nå har jeg bestilt den også ;)

    SvarSlett